maanantai 17. kesäkuuta 2013

Iita the täystuho

Iita sit viimeisteli ton mun nurmikon...jos se ei vielä aikaisemmin ollut pilalla niin nyt se ainakin on. Näyttää siltä, et olis tiine kun oli kaivanut ihan hirveesti! Astutuksesta on tänään kaks viikkoa ja onneks on nyt ollut ulkona, koska mulla olis taas mennyt hermot tohon hullun lailla kaivamiseen. Aika kovan homman se oli tehnyt nimittäin maata on siirretty monta kiloa! Nurmikko oli hiukan ehtinyt kasvaa tollasiks hapsuiksi XD No, istutan sen taas uusiks sit ku noi tuholaiset on takas sisällä.

hevosenkenkä
toisesta suunnasta

Punnitus oli tänään ja ihmettelen kyllä kovasti tuloksia! Ovat nyt noin 7 viikkoisia ja ulkona asuvat painoivat paljon vähemmän ku sisällä asuvat, vaikka heillä on ihan yhtä paljon ruokaa. Sisällä olevat olivat ylittäneet jo kilon. Tässä painot:

Batman 1 123 g
Stampe 1 133 g
Skutte 1 100 g
Huli 940 g
Iines 983 g
Hasuli 981 g

Mä oon Bäty ja oon kova jätkä!
Tänään oli myös melkein naapuri katsomassa tota meidän Bätyä ja sinne se taitaa päätyä. Nyt on siis kaikki puput varattu. Olen niin onnellinen, kun kaikki päätyvät hyviin koteihin! Tulee ikävä noita meidän vauvoja, mut on helpottavaa tietää, et hyvät kodit odottavat. Ihanaa ku Bäty menee noin lähelle <3 Viikon päästä onkin sit jo luovutusikä! Aika on mennyt niin nopeasti, kun just vasta tuskailin odotuksen pituutta ja nyt ne on jo lähdössä. Hiukan lohduttaa kun osa jää ja uusiakin on tulossa :) Uskon, et nekin poikaset menee hyvin kaupaksi, koska Iita-Juksu-yhdistelmä on ollut niin suosittu! Tulevasta poikueesta pidetään itse yks kuviollinen tyttö, jos sellainen siunaantuu, mut sit jäädään kaikki lomalle poikasten teettämisestä. Seuraavaks poikasia saavat mahdollisesti nykyiset poikaset vasta ens keväänä. Niistä ei kyllä voida pitää enää yhtään...kai :D Mulla on sellanen pieni haave ryhtyä viralliseksi kanin kasvattajaksi, mut siihen tarvitaan puhdasrotuisia. Harmi, koska toisaalta itse tykkään enemmän risteytyksistä. Ne on jotenkin terveempiäkin.

Yritin ottaa uusia kuvia pupuista, mut meni aika hasuliks. Tuli koko ajan vaan tällaisia kuvia:


Mitä vanhemmaks poikaset tulee, sitä vaikeampi heitä on kuvata :D No, mut sain kuitenkin jotain kuvia ja tässä niitä nyt tulee. Varsinkin Iitasta sekä Skuttesta ja Bätystä tuli ihanat kuvat <3

äiti <3 <3 <3
"Bäty" ja Skutte

"Hasu"
Huli
Iines - joka hänkin jää sittenkin meille :)
Stampe
Skutte, "mun" poika <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti